mandag 22. mai 2017

Slutten på en lang reise

Hei igjen kjære lesere.
Som du ser så skjer det lite her om dagen. Og det er kanskje på bakgrunn av mye som har skjedd med flytting, Ghost Town(plateselskapet mitt) og andre private grunner.

Siden 2007, så har jeg jobbet med Depui som låtskriver, musiker, manager, bookingagent, promotær, utgiver og møtt de mest utroligste menneskene man kan treffe gjennom ti år med lidenskap og jobb.
Jeg har fått muligheten til å reise til Kina, USA, England, Danmark, Sverige, Tyskland, Thailand, Skotland, Irland og selvfølgelig Norge en hel masse ganger. Her har jeg opplevd kultur, drukket meg full, mista passet, spilt på nasjonal radioer, vært på TV, truffet ordførere som vil avbildes, sovet i telt, sovet på 5 stjerners hotell, spilt med musikere som har inspirert meg og vært sammen med fans/følgere som har kommet bort med tårer i øynene etter konserter.

Alt dette har i mange år vært min lidenskap, og jeg er så UTROLIG takknemlig for at dere der hjemme og dere som har møtt meg gjennom tykt og tynt. Støttet meg fra jeg var en 23 år gammel gutt som ville reise verden rundt å vise musikken min.

Vel, alt godt har en ende tror jeg. Og jeg tror nå etter 10 år med Depui, så tror jeg det er på tide å dra inn the towel...Jeg har lyst å bruke tiden på andre ting i tiden fremover.
Faktisk på grunn av Depui, så startet jeg Ghost Town i 2012, da jeg ville gi ut musikken min på egenhånd. Noe som endte opp med nasjonale radio listinger, og anmeldelser rundt i verden med kjempekritikker!
Siden dette har jeg jobbet med utrolig mange flinke artister i Norge, Canada, Estland, Tyskland, Danmark, Sverige, USA osv osv.
Jeg trigges veldig av å jobbe fra ide til produkt, og siden jeg velger å tre av i Depui, så ønsker jeg at andre skal få oppleve det jeg har følt på i så mange år. Rett og slett å dyrke en lidenskap som er helt insane!

Veien videre
Jeg kommer absolutt ikke til å slutte å skrive musikk. Planen er faktisk å drive mer på med dette ved siden av. Det kan godt være at jeg til og med gir ut egen musikk, men konsertene kommer til å si stopp etter den neste konserten 24.mai på Aases Verden. Dette handler rett og slett om at muskelaturen min begynner å bli dårlig, og jeg ser ikke for meg å ta en Mick Jagger helt enda :)















2 kommentarer: